tiistai 8. tammikuuta 2013

11 haasteellista juttua

Sain Venlalta haasteen, joten aloitetaan sillä.

Säännöt:

  1. Kerro 11 asiaa itsestäsi.
  2. Vastaa 8 haasteen antajan laatimaan kysymykseen.
  3. Keksi 11 uutta kysymystä, joihin seuraavat haastetut vastaavat.
  4. Haasta 11 blogia.
  5. Ilmoita haasteen saaneille haasteesta.

Kuten myöhemmin tulee vielä esiin, olen laiska. Ja koska olen laiska, en jaksa keksiä uusia kysymyksiä. Haastan vain ne bloggaajat, jotka haasteen haluavat tehdä ;)


11 asiaa minusta

1. Odotan jo innolla kesää ja tulevaa kisakautta!


2. Lähden Teneriffalle lomailemaan helmikuussa.

3. Vuonna 2011 olin Gran Canarialla viikon toipumassa ylioppilaskirjoituksista.

4. Minulla on varsin huono itsekuri.

5. En tehnyt uudenvuoden lupauksia, sillä en kuitenkaan pystyisi pitämään niitä.

6. Olen alkanut etsiä vuokrakämppää Turusta.

7. Aion pyrkiä kouluprojekteissa projektipäälliköksi ja ansaita siitä uuden telkkarin :D

8. Tykkään saunoa.

9. Huoneeni on yleensä hyvin sekaisin.

10. Tykkään keräillä hyviä elokuvia ja sarjojen tuotantokausia.

11. Suosikkiohjelmani on Täydelliset naiset. Tylsää, kun se loppui..



11 kysymystä

1. Oletko tyytyväinen elämääsi?
 - Olen ihan tyytyväinen. Ainahan sitä voisi olla vaikka enemmän aikaa ja rahaa.

2. Mitä kaikkea teet vapaa-ajallasi?
- Ratsastan ja opetan ratsastusta, syön herkkuja ja katson telkkaria sekä tapaan kavereita.

3. Oletko miettinyt millaista elämäsi olisi ilman tärkeintä ihmistä?
- Olen. Varmasti erilaista ja vaikeampaa.

4. Luotatko helpolla ystäviisi?
- Kyllä. Ystävät tuntee läpikotaisin ja heidän kanssaan on helppo puhua ja olla :)

Paras ystäväni Tytti

5. Mitä odotat vuodelta 2013?
- Omaan kämppään muuttamista, kisoja, treenejä ja tietysti kesää ja aurinkoa.

6. Millainen oli vuotesi 2012?
- Ihan hauska. Tutustuin uusiin ihmisiin ja opin paljon uutta. Pelkkää hauskuutta ei vuosi kuitenkaan ollut, mm. Tumppi vietti saikkua ja Pax jouduttiin lopettamaan.

7. Luetko paljon muiden blogeja?
- Luen muutamia hevosblogeja sekä lifestyle- ja muotiblogeja eli sanoisin että aika paljon.

8. Miten saat blogisi pidettyä pystyssä?
- No postailemalla silloin tällöin :D

9. Onko lukijat ja kommentoijat sinulle kaikki kaikessa vai bloggaatko muuten vain? Kerro syyt ja perustelut.
- Eipä kyllä kaikki kaikessa ole! On kiva huomata, kun lukijoita on tullut lisää tai joku on kommentoinut postauksiin, mutta lähinnä omaksi iloksi täällä tarinoin.

10. Millainen on sinulle oikea ystävä/kaveri?
- Sellainen, joka jaksaa kuunnella mun juttuja! :D Tietysti plussaa on, että tykkää samoista asioista. Hyvä ystävä on luotettava ja hänen kanssaa on kiva olla.

11. Kuvaile omin sanoin itseäsi
- Jos pitäisi yksi sana valita, niin se olisi laiska. Kuitenkin olen määrätietoinen ja ahkera, jos tarve vaatii ;) Tykkään ratsastuksesta, herkuttelusta ja juhlimisesta :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti