tiistai 2. syyskuuta 2014

Alennusmyynnit hyödynnetty!

Tässä parin viikon sisällä on tullut ahkerasti tutkittua lähellä sijaitsevien ratsastusvarustekauppojen tarjontaa ja kärkyttyä tarjouksia. Kävi kerrankin hyvä tuuri ja erinäiset alennusmyynnit osuivat juuri kohdille!

First Class Horse lopettaa myymälänsä Kaarinassa ja siirtyy kokonaan nettikauppaan ja tilausmyyntiin. Myymälän kaikki tuotteet myydään pois -50% alella! Kävin ostamassa sieltä valkoiset kisahanskat. Vaikka olenkin pitkään ollut uskollinen Roeckl-hanskojen käyttäjä, tarttui tällä kertaa mukaan hanskat merkiltä RSL. Näissä on rystysten ja sorminivelten kohdalla verkkokangasta, joten hanska antaa myöden puristaessa käden nyrkkiin. Materiaali tuntui hyvältä ja pitävältä, toivottavasti toimii hyvin myös käytössä.


Suomen ratsutarvikkeessa oli viime viikolla muuttomyynti, jossa myymälän tuotteita myytiin vähintään -30% alella. Mukaan tarttui Röllille Horse Comfortin villaloimi sekä mulle vihdoin ja viimein vanhojen räjähtäneiden tilalle Mountain Horsen saappaat, puoleen hintaan koko satsi.

Hööksissäkin on 15% alennus kaikista saappaista ja kengistä (huomiseen 3.9. asti), ja kävinkin siellä saappaita testailemassa. Yhdet kivat saappaat löysinkin, mutta ne saivat jäädä hyllyyn. Hööksin saappaiden laadusta mulla ei ole aikaisempaa kokemusta, kun taas Mountain Horsen saappaita on mulla aikaisemmin ollut kahdet joihin oon ollut tosi tyytyväinen. Ja nyt vielä nämä uusimmat saappaat olivat niin hyvässä alessa että oli pakko ostaa!

Reunoksella juhlistettiin syyskauden alkua mukavalla -20% alennuksella kaikista tuotteista. Pakko oli lähteä hakemaan uusi edustushuopa Equilinelta, kun kerrankin sai hieman halvemmalla laatuhuovan. Ostin myös Kingslandin syksyn uudesta mallistosta tyylikkään ruskean kisapaidan.

Börjesillä käytiin shoppailemassa iskän kanssa meidän pikkuvarsalle syystakki. Tottakai piti ostaa Riksulle valkoiset pintelit tulevaisuuden palkintojenjakoja varten ;) Pintelit ei olleet tarjouksessa, mutta ne oli muuten niin edulliset :)


Pelkkää säästöä siis ollut, vaikka kukkarossa tuntuikin ;) Enemmän ja vähemmän tarpeellisten tuotteiden listalla olisi ollut vielä vaikka mitä, mm. ratsastushousut, ratsastusliivi, kuivatus- ja talliloimia, karvareunaiset buutsit... Voi kun tulis lottovoitto :D

Mites teidän syksy lähtenyt käyntiin? Ootteko shoppaillut uusia juttuja?

6 kommenttia:

  1. Mulla on aika pelottava tilanne päällä kun voin hyvin kävellä ratsutarvikeliikkeistä ulos ilman että ostan mitään kun tuntuu että en yksinkertasesti enää tarvitse mitään (onko se oikeesti edes mahdollista?). Sä olet kyllä löytänyt hyviä tarjouksia. Mua olis itteänikin kiinnostanut noi FCH:n alet mutta en koskaan sopivasti siellä suunnalla liiku että pääsiisin shoppailemaan :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet hyvin onnistunut ainakin itseäsi huijaamaan, sillä toi ei ole mahdollista! :D FCH on kans vähän rajallisesti avoinna, muuten olisin varmaan käynyt siellä uudemman kerran hakemassa jotain "tarpeellista"...

      Poista
  2. Heyyy mulla on samanlaiset kisahanskat! Ihan sika hyvät :D Hieno toi sun esillepano! Mun pitäis ostaa vaikka mitä mut niinhän sitä aina.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei jes! Hyvä hankinta siis :) Näinhän se on... Aina ei edes tiedä mitä tarvii ennen kuin lähtee kaupoille ;)

      Poista
  3. Miksen mä oo bongannu alennuksia! Mä shoppailin kisasuojiks vihreet lamicellin suojat, joita olin kuolannu reilu puol vuotta.. :D hinta ei laskenu koko aikana mutta ei ne kalliit ollu kylläkää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä sunkin aika alennusmyynneille vielä koittaa! :D

      Poista